CRM Yazılımı Ne İçin Kullanılır, Avantajları Nelerdir?

CRM (müşteri ilişkileri yönetimi) yazılımı, esas olarak, bir işletmenin müşterileriyle olan ilişkisini iyileştirmek yoluyla iş gelirini artırmak için kullanılır. Gelişmiş ve günümüz ihtiyaçlarını karşılamak için tasarlanmış modern bir CRM yazılımı ile ayrıca aşağıda belirtilen ihtiyaclarınıza da çözüm bulursunuz.

Tüm şirket verilerini tek bir merkezi alanda birleştirmek için CRM, tüm ekip üyelerinin iletişim bilgileri, iletişim geçmişi ve müşteri geçmişi dahil olmak üzere gerekli bilgilere erişmesi için bir merkez görevi görür. Tüm kullanıcılar tarafından verileri gerçek zamanlı olarak güncelleme yeteneği ile, yinelenen veri girişi ve yanlış bilgi girişi olasılığı azalmış olur.

CRM Hizmeti ile potansiyel müşteri takibini otomatikleştirerek satış fırsatlarını artırmış olursunuz. CRM'nin satış dışında birçok zamana bağlı görevleri otomatikleştirme becerisi sayesinde,tüm ekipleriniz mevcut ve potansiyel müşterilerin satış süreci oluşturma, müşteri taleplerini,anlaşmaları kapatma, ve satış döngüsü uzunluklarını azaltma konusunda adım adım bir harita oluşturma konusunda yardımcı olur. CRM, tüm bilgileri tek bir merkezi alana yerleştirerek müşteri ihtiyaçlarının karşılanması ve satış ekiplerinin satış döngülerinde hızla ilerleyebilmesi sayesinde, her işletmenin kalbi olan müşteriye odaklanmayı sürdürür. CRM, işletmelerin müşteri ihtiyaçlarını tahmin etmesine yardımcı olarak müşteri hizmeti deneyimini iyileştirir.

Rekabetin her geçen gün armış olduğu, müşteri kazanımın zorlaştığı son yıllarda müşteri CRM kullanımı her işletme için olmazsa olmaz diyebileceğimiz önemli gerksimler arasına girmiş durumda.

Müşteriye özel geliştirmiş olduğumuz CRM hizmetimiz ile Satış/Teklif Yönetimi Ticket Yönetimi, Stok Yönetimi, Fırsat ve Kaynak yönetimi gibi bir çok iş süreclerinizi tek noktadan yönetme imkanı sağlıyoruz.